Måndag..

Då var veckan igång igen då! Jobbat 9-17.. Kom hem och åt middag.. Eller kan man kalla 2 smörgåsar för middag? :P orkade inte laga nåt och var inte direkt hättehungrig.. Så det fick duga :) Gick över till storasyster vid 18 och satt där till typ 19.30.. Det enda negativa med Vanessaa sovrutiner är att man inte kan vara ute så länge med henne :P på vägen hem ramlade jag!! Jag och Linda bor så nära varann så jag bär alltid Vanessa i famnen dit.. Hann tänka mycket innan jag fori backen vill jag lova! Landade på knäna så Vanessa märkte inte ens av det! Tuuuuur :) Hojja, hade ju kunnat gå illa...
Sen har jag bara suttit framför tv:n typ.. Kikade en film som började 21.. Riktigt sjuk film.. Om en bebis som bara åt blod.. Vad är det för sjuk människa som kommit på en sån handling?!...
Aja, ska kika lite Animal Cops nu.. Sen ska jag kila ut med Bobby och sen blir det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback