Gott folk..

Skadar inte med lite kommentarer ibland :P Lite roligare att blogga om man faktiskt ser att nån läser också!
¥
Haft en suuperbra dag idag! Vaknade 8 av att Vanessa tjoade från sitt rum.. Klev upp och fixade gröt.. Testade en ny variant vi köpt från 15 månader.. Med äppelbitar i, och den gillade hon :) Sen busade vi på tills klockan närmade sej 10! Då satte jag ner henne i sin säng och gick ut med Bobby.. Kom in och då pratade hon på för fulla muggar där innifrån :) spjälsängen är bra att ha som en "lekhage" om man måste snabbt ut med hunden :P Bestämde mej för att gå iväg på stan så Johan fick sova bort sin bakfylla ifred! Ringde Stina som hade lunch och bestämde möte på Oscar för en frukost.
¥
Köpte varsin laxmacka.. Eller rättare sagt så köpte Stina det eftersom jag glömt börsen hemma! Nog lyckas man då... Satt där och fikade och surrade ett tag! Fick bordssällskap med Rebecka, Kevin och Rebeckas mamma efter en stund! Trevligt :) Just före 11 gick Stina tillbaks till jobbet.. Jag satt kvar ett tag, men sen började Vanessa bli lite otålig så då knatade vi vidare.. Gick igenom alla affärer och surrade med lite bekanta och vips så var klockan 12! Då gick jag hen till mamma för att värma mat till Vanessa.. Satt där en stund efter och var social med mamma och hennes kille.. Sen gick jag, Vanessa och mamma hit för att hämta med Bobby på en promenad! Sååå himla skönt ute idag.. Nu läängtar jag tills Vanessa börjar gå helt så man kan börja vara ute mer med henne.. Nu känns det inte som att hon får ut nåt av det plus att hon hade blivit kall av att bara sitta still i snön.. Aja, tids nog :)
¥
Var ute i närmare 2 timmar och Vanessa sov så skönt i vagnen ända från mamma tills vi var typ hemma.. Sen har vi bara varit hemma.. Stina kom hit vid 16.. Ätit middag, busat med Vanessa, nattat henne och sen har det blivit tv-tittande! Ska väl strax gå ut me vovven... Imorrn ska kanske Stina K låna med sej Bobby ut på nåt kul :) hoppas på det, tror han saknat sin "extramatte" :) jag ska också pallra mej ut om det är lika fint väder som idag! Kanske tar det när jag fått tillbaks Bobby för hade kännts så naket att vara ute och promenera utan hund :D
¥
Aja, ska avrunda nu... Hoppas ni haft en bra helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att surra med er idag :)

Kolla om ni får in på butiken svart ullställ i strl. 86-92.



Kramis :)

2012-03-04 @ 09:48:41
URL: http://rusubecka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback