Tisdag..

Jobbat 9-14... Sen hem och äta lite mat! Hade inte med nån mat till jobbet och orkade inte gå och handla nåt eftersom jag bara hade 15 minuters rast!!! Tokhungrig när jag kom hem! Åt köttbullar och makaroner med Johan och Vanessa! Smask..

Efter maten vart Vanessa trött och Johan hade huvudvärk så dom gick och vilade.. Länge sen hon sov i våran säng så vi trodde inte det skulle gå, men när Johan la ner henne i sängen och själv la sej på sidan så small båda av ganska direkt :P

Sen lite hemmabus och vid 18 drog vi till Johans föräldrar för lite student firande.. Hans lillebror som tar studenten! Åt massa god mat och tårta till efterrätt.. Vanessa fick träffa lilla Milton där.. Hon verkade inte riktigt förstå vad han var för en liten en som låg och "surrade" på golvet :) Hon satte sej snällt på sidan och kikade nyfiket!

Kom hem och fixade Vanessa i säng och sen kikade jag och Stina en film! "Step Up 2".. Har ni inte sett dom filmerna redan, så gör det!! :)

Nu är det strax dags att sova.. Väntar bara på att salvan på halsen ska torka in så jag inte vaknar med tokflottigt hår imorrn.. Hoppas på bra väder eftersom jag är ledig! Då ska vi ta oss ut och gunga iaf! Vanessas favoritsysselsättning i lekparken :) tror hon hade kunnat sitta där i timmar om man inte själv hade lessnat tillslut :P

På torsdag ska jag jobba 10-22.15.. Kommer bli tuungt! Men aldrig fel med lite extra pengar :) Hela gallerian stänger 18, men öppnar igen klockan 19 och stänger först 22.. Tror inte alls det kommer bli nå folk mot kvällen?!

Aja, ska spela lite Rumble nu! Adda mej där! :) lottablom

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback