Svar på kommentar!

Postat av Linda:
-
"Men ni sov väl i samma rum som henne när ni var i Spanien? Kan ju vars därför hon vant sig. Om det är Bobby du reagerar mot så finns det medicin å hypersensabilisering. Är ju inte lika noga när det är vuxna som är allergiska, man får ju välja själv ;)"
-
Jo hennes säng stod i samma rum som våran.. Men vi gick inte och la oss samtidigt som henne en enda dag! La henne i sängen och sen drog vi igen skjutdörren som var mellan sovrummet och vardagsrummet.. Där somnade hon varje kväll utan problem! :)

Jo finns ju saker att göra om det är han :) Men känns skumt att det ska handla om pälsallergin med tanke på att jag haft Bobby i över 3 år.. Får provsvaren nästa vecka, så får väl se vad dom säger!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi har haft hundar & jag har skött om hästar hela min barn & tonårs tid, och helt plötsligt en dag blev jag tok allergisk. Nu kan jag inte ens gå in i ett stall utan att det "slår igen"!

Så, tyvärr, kan det vara din hund som du känner av. Men jag hoppas verkligen att det är ngt annat, för din skull!



Kram på dig.

Kanske en fika snart? :)

2012-06-02 @ 08:43:16
URL: http://rusubecka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback