Oj..

Har ju faktiskt en egen blogg :P
*
Första veckan på semestern! Känns bra.. Blir massa hemmamys och sen drar vi ner till Stockholms skärgård och efter det till Västerås! Härligt, Då kanske man får se lite sol iaf? :)
Nattningen går bättre nu än de sista veckorna.. Vissa dagar somnar hon direkt vi lägger ner henne i sängen! (eller ja, hon grinar då inte när vi går iaf).. Vissa dagar måste vi sitta 5-10 minuter.. Förra veckan satt jag som längst 2 timmar vid hennes säng!!! Liite drygt..
*
Imorrn far Johan till Luleå med jobbet.. Far tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen! Jag & Vanessa ska och luncha med Stina klockan 12 när hon har lunch.. Madde & Olivia skulle också kanske komma om det inte krockade med Olivias vila! Sen blir det väl ett varv på stan! Måste iaf förbi Gojjan och köpa snus!... Sen när Stina slutar jobbet 16 så kommer hon hit!
*
Aja, ska kika vidare ett tag nu innan jag går och sover! Tänkte bara uppdatera snabbt när jag kom på att det var ett tag sen jag skrev nåt! På återseende...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hur länge blir ni nere i v-ås? Kram

Svar: Far till Stockholm nu på måndag och är där några dagar.. Sen far vi till V-ås! Stannar väl där 1 vecka eller nåt :)
Lotta Blom

2012-06-20 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback