Måndag..

Sovit som en kratta! Vaknat av mina hostattacker.. Vart kom denna hostan ifrån?!? Vill inte bli sjuk nu!

Jobbat 10-17 idag.. Efter det gick jag och Stina och handlade till middagen! Våfflor vart det! Smask!.. Vanessa gillade det inte alls!! Fick rysningar när hon satte in i munnen :P

Efter middagen gick jag, Stina, Vanessa & Bobby ut till lekparken här utanför.. Vanessa fick gunga en massa och Bobby fick springa runt och nosa! Tror båda vart rätt nöjda :)

Blir verkligen less när det har börjat bli ett sånt himla projekt med att lägga Vanessa på kvällarna!!!! När jag sitter breve hennes säng så ställer hon sej upp hela tiden, kastar ut tuttarna och tjorvar.. Men när Johan sitter med henne så gör hon inget alls och sen somnar hon!! Visst, nog har hon somnat när jag suttit med henne också, men oftast efter massa tjorv! Jag vill få tillbaks min löttsövda lilla tjej som alltid brukade somna själv utan minsta problem!! Aja, det kommer väl tillbaks sen.. Försöker intala mej själv om att detta bara är en fas :P

Jobb 9-14 imorrn.. Sen på kvällen ska vi till Johans föräldrar och fira hans lillebror som tar studenten :)

Bakade morotskaka igår! Den vart suupergod..


Kommentarer
Postat av: Sara k

Så är det hemma hos oss också, melvin jävlas mer med mig och tjorvar. Kan ta upp emot en timma ibland för mig att söva melvin och för Tommy tar det max 10 min.

2012-06-04 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback