Äntligen fredag!

Trött som fasen när klockan ringde imorse!!

Jobbade 10-22.15 igår.. Kaos var bara förnamnet mellan 19-22!! Jag och Riza stod båda 2 i kassan heeela kvällen och kön slingrade sej ner på barnavdelningen! Liite stressande när den aldrig verkade ta slut! Hade bra försäljning och nöjda kunder.. Kul med mycket folk när det för en gång skull är öppet senare på stan.. Vi hade massa folk till just innan 22.. Jag trodde allt skulle dö ut just efter 21, men inte det :)

Kom hem vid 22.30... Då skuttade jag in i duschen, sen blåste och plattade jag håret.. Sen gick jag ut med Bobby! Och sen spelade jag lite Rumble innan jag stupade i säng!

Jobb 8-16 idag.. Sen ska jag nog hem och baka mer morotskaka! Johan tyckte den var försvinnande god :P eller som han sa "när det väl finns fika hemma är det väl bäst att passa på" :P

Sen en lugn hemmakväll! Ledig på lördag och det ska bli grymt skönt! :) Kanske nån som vill ta en fika eller ha playdate?... Nu måste jag gå med Bobby och sen drar jag på jobbet.. Trevlig helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback