Snart måndag igen..

Helgerna går fort.. Speciellt när jag jobbade på lördag också! € Dagen då.. Vaknade just före 11! Fattar inte varför jag är såååå trött hela tiden! Eller ja, på kvällarna när jag borde lägga mej är jag inte det minsta trött.. Vanessa låg och tog sin vila när jag klev upp.. Jag gav mat till Bobby och när vi kom in kurade jag ner mej i soffan och kikade tv! Undrar när jag har haft tid att titta på tv på förmiddagen sist?!? Innan jag fick Vanessa tror jag :D Hehe, kanske inte så länge sen men. Tycker jag aldrig har tid, lust eller ro att sitta framför tv:n på förmiddagarna... € Efter ett litet tag kikade jag och Johan en film.. Helt ok film förutom att jag vart såå trött mot slutet! När filmen var slut somnade jag på soffan.. Vaknade dock efter typ 30 min eftersom jag skulle ner till tvättstugan! Är fan ett av mina värsta göror.. Såå tråk! Men nu hade jag iaf inte så mycket tvätt så var väl helt ok! Skönt att se tomma tvättkorgar sen när man är färdig :) € Vid 16 for vi och plockade upp Stina och for och åt på MD:s.. Sen hem och ner i tvättstugan! Stina for hem vid 18(?) och då satt jag i Vanessas rum mesta delen av tiden tills det var dags att gå ner till tvätten en sista gång! € Vid 19.30 fixade jag iordning Vanessa för sängen.. Nu har hon (för det mesta) slutat tjorva vid sövningen!!! Lägger ner henne i sängen och går direkt ut från rummet! Såå skönt :) € Sen vart jag och Johan sugen på nåt gott men hade inget hemma.. Så vi gjorde lite chokladbollar :) Då vi inte är nå kaffedrickare så fick dom bli utan kaffe.. Helt enkelt för att ingen av oss vet hur man gör kaffe i våran press!! Vet inte hur det ska smaka, så vågade inte ens pröva oss på att blanda i det :) Haha.. Kanske dags att börja dricka? € Sen kikade vi en film.. "street dancers 2"! Riktigt bra!! Men jag gillar i princip alla "dansfilmer" vi sett.. Förutom en som var lite för Ghetto eller hur jag ska förklara :P € Har nyss hängt upp 3 tavlor i köket! Äntligen!! € Hade behövt barnvakt på fredag.. Ingen bra dag att behövs barnvakt på då de flesta jobbar på dagarna! Jag jobbar mellan 10-16 och Johan är bortrest från torsdag till fredag! Stina ska vara med Vanessa när jag jobbar på torsdag iaf! Skönt att ha en dag löst iaf :) € Aja, ska kika lite tv nu.. Hoppas mins ögon börjar bli trötta snart :) Jobb 10-17 imorrn. Har förresten beställt en laptop :) kommer nog få den imorrn.. Hoppas på det! Skönt att ha en data att sitta på igen! Blir inte att man is blogga lika ofta när man sitter på telefonen heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback