Inflammation..

Dagen började bra.. Vaknade till Vanessas små steg! Hörde att hon närmade sej sovrummet så satte mej upp och kollade på klockan.. 1 minut kvar tills min väckare skulle ringa! Aja, min surhet gick snabbt bort när hon kom fram till min sida av sängen och ville ha en puss :)
 
Klädde på mej, borstade tänderna och sen gick jag ut med Bobby! Hann vara hemma en stund efter det, Men sen behövde jag knata till jobbet!
 
När jag skulle gå på min rast vid 13 märkte jag att det "hettade" i min armled.. Kikade efter och det var rött och svullet! Gjorde inte ont så reagerade inte så mycket mer på det.. Efter rasten kände jag hur det började göra mer och mer ont.. Ringde till V-centralen och dom ringde upp mej vid 16.. Fick en tid till jourläkaren på lassa kl. 19!
 
Kom hem just efter 17, For på MD:S och åt, Visade bilen till Sofie och Tony.. Sen hann jag typ bara in genom dörren så behövde jag gå för att hinna till lassa i tid! Läkaren kikade, klämde och surrade på deras vanliga "grekspråk" ;P Han sa iaf att det var en inflammation.. Fick 4 penicillin tabletter direkt av han och imorrn får jag gå och hämta ut resten på Apoteket! Ska äta penicillin 10 dagar!
 
Aja, skönt iaf att veta vad det är! :)
 
 
Kom hem just efter 19.. Vanessa hade gått över till Linda med sin mommo så jag passade på att dammsuga och plocka ihop lite! Inte ofta man får dammsuga utan en liten som ska "hjälpa till" :) Sen var det nattning av Vanessa.. Nu ska nog snart jag och Johan kika senaste True Blood!! :)
 
Imorrn blir jag hemma från jobbet iaf.. Sen får vi se hur handen känns..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback