Tjo..

Började dagen ganska stressigt.. Klev upp, klädde på mej, gick ut med Bobby.. Kom in och gjorde mej själv iordning.. Slappade på och kände lugnet :) Vid 20 i 10 klädde jag på mej och var på väg till jobbet.. Johan sprang runt och lattjade med Bobby.. Bobby vart lite väl exalterad så han lyckades smälla in tassen i väggen!! Massor med blod på golvet i hallen och köket!!!... Liiite panik!! Ringde iaf till jobbet och sa att jag skulle bli sen! Hela klon hade farit bort i smällen, Men Bobby pep inte ens till?! Hög smärttröskel eller bara dum kan man ju fråga sej ;P Plåstrade om han och surade golvet, Sen gick jag till jobbet..
Jobbat 10-17... Efterjobbet gick jag förbi Apoteket och köpte lite nya förband att lägga på Bobbys tass då det hade blött igeom det vi satt på morgonen! Kom hem, plåstrade om han och sen gick jag ut med han en sväng! Trappen gillade han inte alls att gå i så jag lyfte ner och upp han ^^ Men gör säkert ännu ondare i trappor eftersom hela tyngden kommer på tassen..
Vid 18.30(?) tog jag med mej Vanessa till Linda.. Satt där och surrade med henne, Jesper & Maja tills klockan var typ 19.30.. Då började det bli läggdags för alla barnen.. Fick smaka en bit tårta från Jespers 7års kalas och den var supergod!!! Kom hem just före 20 och då fixade jag på Vanessa en pyjamas och ny blöja medan Johan fixade vällingen.. Johan gav vällingen och sen la jag henne i sängen!...
Har fört över massor med bilder från kameran idag.. Så jag bjuder väl på några..
Jobb imorrn 8-14.. Ska till veterinären med Bobby 15.30.. Dom ska ev. skriva ut smärtlindring, Åsså ska dom kika så det inte sitter kvar nåt från klon.. Då kan det visst bli ruskiga infektoner!!
Ska kila nu.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina

Stackars Bobby! Hoppas det läker ihop sig fint och snabbt...

Roligt me alla bilder!!! Fick lite mer Vanessa-abstinens nu! Så måste nog komma imorrn och hälsa på =)

2012-01-30 @ 23:49:21
URL: http://annastinawebblogg.se
Postat av: Anonym

Hon är verkligen en liten bedårande tjej! :-)

2012-01-31 @ 12:54:10
URL: http://petrasjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback