Lördag..

Dagen här i huset startade 10.15 när väckaren ringde.. Klädde på mej och gick ut med Bobby! När jag kom in hade Vanessa vaknat så då fixade vi frukost, ny blöja och klädombyte :) Kan ju inte gå i pyjamas halva dagarna.. Blir lätt så dom dagarna hon vaknar sent!

Vid 11 (tror jag iaf det var :P) kom Lina och Melker! Vi surrade och barnen busade.. Sen vid 13 gick vi och lunchade på Cafe Oscar! Vart en panini, dom är ju så goda :) satt där till typ 14.30 sen vart det matdags för Vanessa så då pallrade vi oss hem! Gav henne mat och sen la jag henne för en vila.. Jag passade på att sätta mej framför datan för att fortsätta min sortering bland alla våra bilder! Men fick ganska bra ordning nu känns det som.. Vid 16 kom Stina hit! Vi åt middag och satt och chillade.. Vanessa vaknade först 18(!).. Då vart det ett "mellanmål" eller vad man ska kalla det vid den tiden.. Sen busade jag och hon på medan Stina gick och vilade eftersom hon fick sån huvudvärk! :/ Badade Vanessa vid 19.30 och sen var det dags för välling och sen sängen!

Vi ska kika en film som börjar 21.. Efter den ska jag ut med Bobby och sen blir det bums i säng!! Aja, ska vara social nu :D Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback