Jaha..

Som vanligt när man säger att man ska ta en tidig kväll så blir man klarvaken när det är dags att sova!!! Typiskt..

Jobbat 10-18.15, direkt efter det gick jag till mamma för att äta middag! Sen for vi till Johans föräldrar en sväng.. Klockan hann bli typ 20.30 innan vi började fara därifrån! For hem, gav välling till Vanessa och sen var det bums i sängen! Och hon somnade vääldigt fort! Hon var ju vaken på "övertid" ;P så tror hon var väääldigt trötter..

Har kikat senaste avsnittet av Vampire Diarys och Big Bang Theori! Sen gick Johan och la sej och jag gav mat till Bobby och gick sen ut med han! Självklart piggnade jag till och är ännu Inge trött... Suck! Hoppas tröttheten kommer tillbaka snart.. Sov så lite natten till idag så borde ju bli trött!

Jag är helt hopplös när jag sitter på internet.. Hittar massa bloggar, hemsidor mm som jag fastnar på! Hittar jag en blogg som låter "intressant" så börjar jag oftast från början så man får en inblick i det som hänt osv.. Igår hittade jag massa bloggar som mammor med sjuka barn skriver! Tycker det är grymt duktigt att hamna i en situation utan att "tycka synd om sej själv".. Tror det kan bli väldigt svårt för många, men är häftigt med folk som säger "Vi kommer kicka Ass med den här sjukdomen" osv! Starka människor som även låter folk dela deras liv och vardag och verkligen skriver om allt det negativa också.. Bloggarna jag hittade igår handlade bl.a. Om barn med " epidermolysis Bullosa - Junktional" , nåt som hette "full trisomi " nånting.. Har adressen på ipaden och nu sitter jag på telefonen.. Mammorna skriver så öppet och ärligt om allt! Eller tror de flesta håller lite för sej själv i risk att läsarna ska tycka det är obehagligt..

Aja, ska sluta surra massa strunt nu och kika lite tv i hopp om att ögonen blir trötta igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback