En unge i minuten...

Sitter och kikar "En unge i minuten" på kanal play eller va det heter.. Via digitalboxen.. Trodde jag sett alla redan, men har hittills sett 1/6 hittills :P
-
Har jobbat 10-14 idag.. Skönt skift :) När jag vaknade imorse vaknade Vanessa också.. Tog tempen på henne och den låg på 38,7! Så jag ringde in till VC och fick en tid 13.. Johan var dit med henne och dom hade tagit blodprov och kikat igenom henne.. Dom hittade inget ovanligt och sa att vi ska fortsätta ge alvedon och se till så hon får vätska i sej.. Till frukost äter hon gröt på ca 2 dl vatten och till kvällen äter hon välling på 2,5 dl vatten.. Så vätska får hon då i sej, plus att hon dricker bra också under dagen :)
-
Efter jag slutade jobbet gick jag till frissan.. Klippte till håret lite och klippte lugg! Känns helt ok än så länge, ska bli kul att se hur jag ser ut imorrn efter jag sovit :P Nåja inte hela världen att behöva platta till litegrann.. Kommer nog kännas skönt med lugg.. Speciellt nu när jag inte kan sminka mej känns det som.. Skumt, men känns bra att ha en lugg i ansiktet iaf :P
-
Efter det gick jag hem och gick ut med Bobby och sen drog jag vidare på kalas till Jeppe! Hela 7 år :) stora killen! Kom hem vid 18 och då hade Vanessa precis vaknat från sin lur.. Då var graderna över 40(!) och det märktes.. Ögonen såg helt trötta ut.. Men hon var relativt pigg iaf.. Pigg, men Svettig!! Tror jag det efter att ha haft feber 5 dagar.. Så jag slängde henne i badet så hon fick plaska av sej.. Och det uppskattades!! Skrattade och plaskade och ville inte slls sluta bada.. Drog ut proppen och när allt vatten var borta så ville hon upp :P efterdrt busde vi på ett tag och sen fick hon din välling ochsen la jag henne! Skönt att hon sover bra fast hon har feber.. Trodde hon skulle tjorva mycket nu när den har vart högre 2 dagar, men hon har inte vaknat en enda gång! Skönt både för henne och oss ;)
-
Sen på kvällrn har jag och Johan kikat film.. Sen var jag ut med Bobby och sen kikade jag animal Cops! Efter den slog jag på En unge i minuten.. Är inne på mitt andra avsnitt för kvällen nu. Ska kika klart detta och sen ska jag försöka sova så jag inte går oxh lägger mej lika sent som igår! Klockan var 3.40 när jag gick till sängen och väckaren stod på 9.. Inte så kul!
-
Aja, ska kika vidare... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på kram åt Vanessa <3

2012-01-25 @ 07:59:30
URL: http://rusubecka.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hoppas Vanessa blir frisk snart. Och sen vill jag se en bild på dig i nyfrillan :)

2012-01-27 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback