Yeeey!

Har fått tid för tatuering nu!!! Äntligen.. Får se om det gör lika ont som sist :P Har redan kollat upp så Stina är ledig, Då kanske hon kan följa med och hålla hand ^^ Så den 4/2 kommer jag ha min lilla Vanessa intatuerad! :)
Hur ska jag kunna bestämma mej vilken bild jag ska göra?! Har ju ett X antal bilder... Men här är 3 av mina favoriter.. Har ju lite tid att hinna fota mer också men..
Kan göra bilderna ljusare för att få fram hennes "drag" mer.. Och det blir nog attgöra det så tatueringen liknar henne :) Läääängtar nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla med Tomas också vilken han tror blir bäst också, med tanke på ljus, skuggor osv:) hon är ju fin på alla!;)

2012-02-03 @ 21:11:39
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback