Tisdag..

Jahapps.. Dagarna spriiinger iväg! Jobbat 11-18.15 idag.. Donat på underklädes-avd. Mest hela dagen.. Sen en timme i kassan innan jag fick gå hem! Stina mötte upp mej på jobbet och vi gick en snabbis på Domus och sen knatade vi hem.. Vanessa låg och vilade när vi kom hem och få passade jag på att äta en macka.. Bra middag? Njae...
*
väckte henne just före 19... Buuusade en massa och sen var det dags för hennes kvällsmat följt av tandborstning och sen sängen! Har börjat borsta hennes tänder på morgonen och på kvällen och det går superbra! :) bäst att lyda tandläkaren :P Sen har jag och Stina surrat, kikat på tv.. Hon for hem just efter 22 så nu sitter jag här själv i soffan... Eller själv är jag inte, har Bobby ihoprullad på mina ben :P Men han kan jag inte direkt ha nån konversation med!
*
Jobb igrn imorrn, 9-16.. Och leedig på Torsdag! Då blir det massa bus, lek och roligheter med Stina och Vanessa.. Sen på kvällrn kanske Vicky skulle komma förbi en sväng! Hon var också ledig då :) I övrigt är veckan ganska planlös förutom jobbandet.. Tar dagarna som dom kommer :) Aja, ska kika lite tv nu.. Blir inga bilder då jag uppdaterar från Ipaden! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback