Måndag..

Så var den här igen.. Värsta dagen på hela veckan! Då vet man att det är jobb 5 dar i rad innan man får vara ledig :P Nädå, inte riktigt så hemsktmen.. Känns inte riktigt som att jag har "vant mej" att jobba hela tiden igen! Vill faktiskt myycket hellre vara hemma med min lilla sötsak! Nåja, kan ju tyvärr inte vara hemma för alltid.. Johan äriaf pappaledig tills i juni (eller var det juli?).. Så det känns bra! Slipper vi skola in henne hos dagmamman, Fara till utlandet 1 vecka, lämna henne dit för en kortare stund och sen skola in på dagis.. Nä! Blir bättre om vi väntar så hon får börja på "rätt ställe" direkt! :)
*
Jobbat 10-17 idag.. Rätt lugn och skön dag och hann göra rätt mycket fast jag stått i kassan mellan 10-14! På lunchen gick jag in på Skogörans för att kika på ett par skor Stina lagt undan till mej.. Dom var skitsnygga och sköna, men dragkedjan på den högra skon var knasig.. Kortare på ena sdan så den gick inte helt upp.. Hon skulle leta fram den andra högerskon som hon tyckte borde finnas nånstans eftersom hon hade en till vänstersko i den storken.. Ska gå förbi där innan jag börjar jobbet på torsdag!.. Hoppas dom hittat den tills dess!! Slutade jobbet 17 och handlade då mina kläder jag lagt undan...
Kommer bli ett gäng annorlunda att ha färgglada byxor.. Men dom var så billiga eftersom jag kunde ha dom från barnavdelningen! 149:- och min personalrabatt... Helt klart värt fast jag bara kanske kommer använda dom nån enstaka gång! :) Köper mest (läs jämt) bara kläder till Vanessa nuförtiden, Men på sistone har jag börjat känna att även min garderob behöver en liten upp-piffning! Så det ska jag jobba på..
*
Direkt jag kom hem for vi till Johans mommo för att äta potatispalt! Smaaaskens.. Satt där ett tag ochsen for vi och hälsade på Stina & Janne! Lallade på där tills klockan vart 19.30, Då for vi hemåt för att Vanessa skulle få sin kvällsvälling och sen sova.. Kom hem vid 20 och då fixade Johan på henne ny blöja och pyjamas medan jag gjorde vällingen! Medan Johan matade passade jag på att gå ut till bilen och ta in påsen som jag självklart glömde där! Hade en stock med snus som behövde få komma in i kylen! :) När Vanessa la sej så kikade vi först på ett avsnitt "The Walking Dead", Efter den slog vi igång ett avsnitt Vampire Diarys".. Det måste ju vara 2 av dom bästa serierna nånsin!! Älskar dom...
*
Efter vi kikat dom gck Johan och la sej.. Jag är inte alls trött ännu, så jag satte mej framför datan! Kollade min mai och vart glatt överraskad att det varhalva priset på en hel beställning från smartphoto.com när man livt ny medlem! Yeeey.. Jag har ett gäng bilder jag vill framkalla plus att jag ska beställa 2 canvas-tavlor att ha över soffan.. Så det var perfekt!! :)
*
Nåja, ska kila och ge Bobby mat och sen ska jag pysa ut med han.. Ska kika Animal Cops sen innan det är dags för bädden... Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback