Less..

Så här hemskt har ögat aldrig sett ut tidigare... Igårkväll såg det ut så här:
Helt skinnflått, Rött och ont...
Imorse när jag vaknade såg jag ut så här:
Sårig, röd och ännu ondare!!! Fyyyy tusan.. Hemskt att läkarna inte har nåt botemedel för en sån här sak.. Finns bara saker som "lindrar".. Har varit duktig på å tvätta och hålla rent, Men det blir bara värre och värre.. Har även börjat komma litegrann på andra ögat också.. den här gången har det inte blivit infekterat som sist iaf..
Ska ringa läkaren på måndag och då får dom fan göra nåt! För så här går jag inte och jobbar! En annan sak om jag hade haft ett annat jobb, Men med tanke på allt folk jag träffar varje dag på jobbet så.. Nej! Folk tror säkert man smittar eller nå... Plus att man känner ju sej inte alltför fin och fräsch..
ska på kalas till Melker idag.. Först tänkte jag inte fara med tanke på hur jag ser ut.. Men dom vet ju att jag inte smittar och vad det är.. Men efter det blir det en hemmakväll! Försöker få Vanessa att vila ett tag nu så hon orkar fara på kalas sen, Men det går inte så bra :P Aja, bland folk brukar hon alltid vara glad så det är nog inga problem hoppas jag... Ska kila nu! Tjing

Kommentarer
Postat av: lina

men jävla öga! finns det inga superkurer? provat lägga kamomillte på ögonlocket? brukar bota typ allt!

2012-02-05 @ 11:48:58
URL: http://linanyckelpiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback