Jaha?

Vad tyckte ni om nya designen? Bra eller dålig? Kul med lite "feedback".. :) Eller design är väl egentligen fel å säga.. Men en ny "header" har jar ju iaf ^^
*
Inväntar Johans mamma som ska vara med Vanessa medan jag jobbar.. 9.30-15.15 jobbar jag.. Sen blir det mys med min lilla dam & Stina hela kvällen! Ska till mamma efter jobbet och äta! Johan har pyst med morgonflyget till Stockholm för att spela handbolls-match.. Så han drog efter 6 imorse nångång.. Kommer hem på Söndagkväll vid 22.. Så vi har killfritt ihelgen ^^
*
Förkylningen verkar inte vela ge med sej.. Snuvig och lite ont i halsen! Aja, så länge jag orkar fungera som vanligt gör det inte så mycket! Hoppas bara febern inte kommer tillbaka! Vanessa är snuvig ännu.. Hoppas hennes snor ger med sej snart iaf! Så jobbigt när hon ska vara sjuk!!
*
Aja, ska fixa klart Vanessas skötväska nu så hon får med sej allt hon behöver :) Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin! Skulle inte ens få ihop en sån:) både jag och Mario har kraxat länge nu men inte "sjuka" ändå. Verkar inte gå över fort iaf :/

2012-02-11 @ 09:33:01
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Petra

Klart bliggdesignen är fin, med en prinsessa som pryder hela headern! Jag fattar absolut NOLL på design, varav min blogg ser ut som den gör ;)

Vi ska till Jonas Tuoremaa och fota!

2012-02-11 @ 22:23:35
Postat av: Linda L

Jätte snyggt,va duktig du är...Hade oxå velat kunna göra sån.

2012-02-13 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback