Filmer!

Sett 4 filmer senaste veckan så här kommer en update!
*
A Cinderella Story -Once Upon A Song



Forstättningen på filmen "A Cinderella Story".. Nästan samma handling också.. En flicka vars pappa dör och hon blir fast med hennes styvmamma + hennes dotter! Riktig bra film för att vara en "2:a", Dock lite tråkigt då den nästan var för lik originalet! 7/10 får den..
*
Footloose (2011)



En riktigt bra och "annorlunda" dansfilm.. Kan inte skriva så mycket om handlingen utan att avslöja för mycket :P Får 9/10!
*
Tower Heist
En bra film om en grupp människor får veta att en rik man har lurat dom.. Då smider dom planer att råna han :) Riktigt underhållande fast jag egentligen inte gillar den "typen" av filmer! 8/10
*
Extremely Loud And Incredibly Close



En film som handlar om en 9 årig pojke.. Han hittar en nyckel som hans far lämnat efter sej, Han dog i World Trade Center den 11 September! Jag tyckte den var bra.. Ända tills jag somnade ;P Jag gillar inte filmer som är för lååånga och utdragna.. Och denna filmen var 129 minuter!!! Johan såg klart den och han ger den 7/10! Han tyckte "storyn" var bra, Men filmen var inte lika bra!
Såja, det var mina filmer för denna gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback