Söndag..

Dags för en snabb update kanske..
 
Dagen började klockan 10 här i huset... Vaknade av väckaren och klev upp.. Klädde på mej och gick sen och plockade upp Vanessa! Hon måste ha vaknat av min väckare hon också! Fixade välling och ny blöja till henne och sen gick jag ut med Bobby! Stina stannade inne med Vanessa!
 
Kom in och då åt vi frukost.. Efter ett tag kom Madde & Olivia hit! Tjejerna busade på och vi surrade...
 
 
När dom hade farit for jag och Stina till Nina och hälsade på! Mario var inte hemma så jag lämnade Vanessa hemma! Satt där och pratade och höll i lilla Lilo! Herregud så supersöt och liten hon är.. Man glömmer fort hur små babysar är :) Satt där ett tag och sen gick vi hemåt.. Stina hann bara innanför dörren så for hon hem!
 
 
Åt middag från Dannes.. Efter det busade vi en massor... 
 
 
Vid 7 for jag, Johan och Vanessa och hämtade lite kläder jag köpt begagnat av en tjej här i stan.. Massa fint för en billig peng :) Kom hem och började göra iordning Vanessa för sängen! 
 
 
Efter hon lagt sej har jag duschat och sen suttit framför tv:n... En rätt bra film på 11:an! Ska fortsätta kika den nu.. Började skriva i reklamen men nu har den börjat :) Lägger ut en bild på mina naglar som avslut..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback