Måndag igen!

Inatt har jag sovit håårt! Gick och la mej vid 2 och somnade nog direkt! När jag vaknade av väckaren klockan 8 hade jag 1 missat samtal och 2 sms!.. Har inte ens reagerat när dom kom!!!...
 
Hoppade upp och ringde Anna.. Hon frågade om jag kunde börja 9 istället för 10.. Fixade mej iordning och plockade sen upp Vanessa när hon vaknade! Fixade alla hennes "morgonrutiner" och vid 8.40 var vi på väg till dagis! Tog Bobby med mej.. 2 flugor i en smäll :) Gick sen hem med han och gick själv vidare till jobbet.. Var där typ 9.10..
 
Jobbade sen till 17 och begav mej sen hemåt! Johan höll på å fixa med middagen.. Lasagne! Väntade på den vid köksbordet.. Pratade med Vanessa och frågade om hennes dag.. Fick dock inte några direkta svar ;P Åt och sen plockade jag bort medan Johan & Vanessa gick till hennes rum!
 
Sen var det nattning av henne! Då kikade vi senaste avsnittet True Blood! Sååååå spännande avsnitt... 
 
Ska kika animal cops nu och sen väntar sängen.. Johan ligger redan och sover! Hans väckare ringer 05.15 imorrn.. Jag ska då sova till 8 imorrn också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback