Hmm..

Ganska skönt att vara hemma och slöa faktiskt... Vaknat klockan 8! Fixade iordning Vanessa och vid 8.40 väckte vi Johan! Han var lika slö och seg som vanligt, Men vid 8.50 hoppade han upp! Sen vinkade jag adjö till dom.. Vanessa ska få vara med sin pappa på dagis idag! :) Med mej blir hon så mammig, Drar med mej vart hon än ska, Vill att jag ska leka med henne osv.. Så kanske blir smidigare att Johan far med henne själv.. Får väl se hur det går idag :)
 
Efter dom for gick jag ut med Bobby på en promenad! Sen hem igen.. Donade på lite och sen hoppade jag in i duschen!.. Kikar Våra Bästa År nu.. Läänge sen sist.. Och verkar faktiskt ha hänt lite saker eftersom jag inte förstår allt vad som försigår :P Annars har man kunnat se typ 1 avsnitt i månaden och ändå har man hängt med :P
 
Ska möta upp Stina & Nattis på Alla Tiders klockan 12! Ska "avlösa" Johan på dagis klockan 13.. Han skulle på nåt möte på jobbet 13.30.. Ska bli roligt att se om han lyckas få henne att vila där idag.. Vi prövade igår, Men det gick inte alls bra!!! Idag packade jag med hennes filt hon alltid sover med.. Kanske går bättre då! Filtarna på dagiset kändes mer som hårda handdukar!!!! Sen är det ju lite annat att sova på en madrass på golvet i ett ovant rum.. Idag är det nog 4 småttingar som ska försöka sova där inne.. Blir imponerad om hon somnar! Aja, fröknarna sa att det brukar gå efter ett tag.. Så hoppas på det! Igår gick vi hem tidigare eftersom hon inte ville vila där..
 
Sen efter jobbet kommer Stina hit och är med oss!! :D Skönt att ha lite vuxet sällskap när Johan jobbar em :D Nåväl, Ska kika runt lite nu.. Ha en toppenbra dag allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback