Gokväll..

Aldrig blir man trött på kvällarna.. Aja, börjar höra till vanligheterna att vara vaken till efter 02.. 
 
Jobbat 10-18.15 idag.. Var och tog en lunchdejt med Stina, Linda, Marcus, Jeppe, Ia och Ebba på Alla Tiders.. Maja var osocial och låg och sov i vagnen hela tiden! Smarrigt, och lunchen tog fort slut! 
 
Väl tillbaks på jobbet skulle jag installera våran nya skrivare.. Gick inte så bra med tanke på att jag inte ens fattade hur man skulle få i färgpatronerna ;P Inte riktigt min grej med sånt där antagligen! Aja, arb. kollegan fixade den så nu funkar den iaf :)
 
Gick från jobbet just före 18.15.. Hämtade Vanessa och gick till Linda för lite middag! Korv i ugn.. Sååå smask! Kommer ärligt inte ihåg när jag åt det sist..(?) Var en gång när Stina kom med mat till mej! Men tror det var typ 2 år sen kanske.. Aja, strunt i det.. Var smask iaf!
 
Satt hos Linda till typ 19.30. Då gick jag hem och fixade alla kvällsbestyr med Vanessa! Tips för att få tandborstningen att fungera mottages gärna! En massa bök för att få henne att öppna munnen när man ska borsta..
 
Sen har jag suttit och slöat framför datan.. Spelat lite Theme Hospital (tills spelet buggade), kikat massa på youtube.. Det vanliga med andra ord :)
 
Jobbar 9.50-15.15 och sen är jag leedig i 2 veckor!!! Kommer bli så skönt att få vara hemma med Vanessa hela dagarna och hinna leka och umgås!  Börjar inskolningen på dagis först 13/8, Så vi kommer hinna hitta på massa skoj på den första veckan! <3 Nåväl, ska ta mitt penicillin och sen skutta i säng! Gonatt gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback