Torsdag..

Ögat såg hemskt ut när jag vaknade imorse.. USCH, vad less jag är!!!!!
Skulle på öppen lek på morgonen, men skippade det eftersom ögat såg ut som det gjorde.. Folk kan ju tro jag smittar eller nåt! Och tror inte folk man inte känner vågar fråga vad det är.. (?)

Jag och Stina klev iaf upp vid 8.. Vanessa vaknade vid 9.30! Då lyxade Stina till det och gjorde mannagrynsgröt till Vanessas frukost :) Det tyckte hon om, men åt ändå som en räka.. Frukost är inget hon är jätteförtjust i :P

Vid 10 kom Madde & Olivia på playdate.. Sen kom Nattis också! Barnen busade på, dock på varsitt håll :P Vanessa var ovanligt givmild med leksakerna och det var skönt att se! Inget grinande alls över nån grej..

For sen på Oscars och lunchade och sen strosade vi ett tag på stan innan vi begav oss hemåt! Gav Vanessa mat vid 14 och nu för ett tag sen la jag henne för en vila! Hoppas hon vill sova ett tag nu så hon orkar vara vaken tills det är dags att sova för kvällen!!

Hoppas mitt öga känns bättre tills imorrn för annars går jag nog inte på jobbet! Inge roligt när ögat klias och är rött och svullet... Aja, time Will tell :)

Ska vara lite social nu innan Stina far hem... Lägger in lite bilder från dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback