Svar på kommentar..

Fick en fråga av Tessi varför jag fått detta i mitt öga.. Och jag vet faktiskt inte! Är en kronisk sjukdom och det kommer mest troligt alltid komma tillbaks...

Vem som helst kan få det, men det smittar inte! Det beror på en inflammation i ögonfransarna.. Och när bakterierna blir "nog många" så bryter det ut så här...

Verkligen Inge roligt alls!!! Men nu har jag inte använt smink alls sen sist jag hade problem.. Så beror inget alls på smink! Nu vet jag att jag kan sminka mej ibland när jag vill, så länge det är för kortare stunder så inte baciller hinner börja bildas.. Kanske inte direkt sminkar mej när jag har problem, men för en som alltid har sminkat sej till vardags kan det ju vara kul att kunna piffa till sej ibland :)

Ska ringa läkaren imorrn på morgonen! Vet dom inget mer att göra så får dom skriva en remiss till ögonmottagningen.. För nåt mer borde väl kunna göras?!

Nä, nu är jag så trött så ska lägga ner telefonen och lägga mej tillrätta :) Gonatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback