Fredag..

Veckan har gått foort!! Haft Vanessa hos barnvakter igår och idag då jag jobbat & Johan är i Norge! Igår var hon först hos Linda mellan 14-16.. Sen var hon med sin Mommo :) hade gått superbra på båda ställena..

Idag har hon varit med sin fammo hela dagen.. Jag har jobbat mellan 10-16!

Har varit hemma hela dagen med Vanessa & Stina efter jag slutade jobbet.. Varit barnvakt åt Maja också en sväng på kvällen! Gick superbra fast barnen hade flera diskussioner ;P

Har kikat en film nu på kvällen.. "Take The Lead".. Riktigt bra film! Var från 2006.. Vet inte hur man kan ha missat att se den?!

Johan kommer hem först på tisdag så vi är ensamma hela helgen.. Tur vi har Stina här hos oss då :) synd bara att det är hennes jobbvecka!

Nästa vecka blir det nog en tripp till Luleå! Sova på hotell en natt och sen en heldags shopping! Aja, jag hade ju visst lovat att jobba på torsdagen men förhoppningsvis kan nån annan ta det skiftet!

Ska kila ut med Bobby nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback