Vad tusan?!


hmm.. Vad är det om händer?! Trodde svullnaden skull bli bättre under natten så gick och la mej just efter 23 eftersom det började klia och svida i mitt vänstra öga... När jag vaknade imorse (8.30) så kände jag direkt att det var mer svullet än igår!! Hojja, Så här kan man ju inte visa sej ute...



Visst att det är fint med stora ögonlock, Men nu har jag ju bara 1 öga som ser ut så :P Hehe...

Aja, blir iaf ingen öppen lek då jag inte vet alls vad detta beror på.. Ögoninflamattion?!? Nä, Då borde det ju rinna, klia och då hade det säkert varit massa sånt där "slem" runt ögonen när jag vaknade imorse... När man har ögoninflammation brukar man ju typ inte kunna öppna ögat när man vaknar eftersom det brukar vara helt igenklistrat.. Men nu känner jag inte ens av nån klåda.. Rinner litegrann men inte så jättestörande mycket..

Nåja, kommer fler öppen lek dagar! Får gå på nån sen när jag kommit hem från utlandet och är brun och fräsch ;P

Vanessa somnade kring 21.30 igår och vaknade 8.30 imorse... Honhar vaknat 1 gång under natten men då somnade hon om direkt.. Gjorde ett litet läte och jag trödde hon tappat tutten.. När jag ställde mej breve sängen såg jag att hon ännu hade napen i munnen och blundade.. Kaske en mardröm? Hade varit roligt att veta va såna här småttingar drömmer för läskiga drömmar.. Nån som tar nappen kanske? :P

Aja, ska sätta mej på golvet och leka med Vanessa nu... Tjing! 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kyl ögat så får du net svullnaden. Jag har ögondroppar hemma som är inflamationsdämpande och även kortisiondroppar om du vill prova. Går ju själv med svullna ögon nu sen operationen. Kram

2011-09-13 @ 11:15:26
URL: http://tihis.wordpress.com
Postat av: Anonym

det är faktiskt riktigt kul på öppen lek nu!:) många i vanessas ålder också. jag & lina surra om och styra upp en egen öppenlek nu i dagarna för de är ju stängt nästa vecka och ungarna har ju faktiskt roligt :)

2011-09-13 @ 13:08:42
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback