Shopping...

Varit på stan nu.. Först for vi på Coop.. Handlade blöjor, våtservetter, badblöjor, mat, fruktpure, gröt.. Den notan slutade på närmare 1000:-... Sen for vi på Dannes och åt! *smaaask*

Därefter for vi på Apoteket och där gick allt på 700:-.. (solskydd, krämer mm), Sen in på Kicks och där gick det på ca. 500:-.. Mitt kort har gått varmt idag med andra ord :) Men känns skönt nu när allt är köpt! Ska kika igenom Vanessas garderob och kolla hur mycket kläder hon har i storlek 74.. Känns det som att de är lite kläder måste jag nog gå på stan imorrn och handla lite nytt! Tror hon snaart inte kommer kunna ha 68 nå mer! Snopet om vi tar med massa kläder till Turkiet i den storleken, Så blir det för smått mitt i allt.. Nä, det går inte!

Aja, skönt att "behöva" köpa kläder för en gång skull :P Oftast köper man ju bara för att man hittar nå fint :P

Imorrn blir det bebisdejt på morgonen.. Eller våra barn kansk inte kan kallas för bebisar nå mer?! Klart dom alltid kommer vara våra bebisar men åldersmässigt är dom nog inte de nå mera ;P 

Slog igång en maskin direkt jag kom hem.. Nu har vi i princip inge tvätt!!! Låg 2 handdukar i korgen för vittvätt.. Och dom behöver jag ju inte direkt tvätta innan vi far!! Skööönt.. Man är fan slarvig att tvätta fast man har tvättmaskin hemma.. Säger alltid att jag ska tvätta på en gång jag ser att det bivit en maskin, Men hur ofta orkar man tvätta då?! :P Då blir det att man väntar tills man har typ 7 maskiner istället.. Är ju såå tråk å tvätta!

Aja, ska hänga bort den torra tvätten nu innan den nya ska upp på tork.. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback