..

Sitter i soffan och slökikar på Våra Bästa År.. Händer inte alltför mycket i den så jag tänkte passa på att blogga lite :)

Vanessa somnade ganska exakt 21 igår.. Hon vaknade till en gång vid 23 av att hon ville ha nappen, Och en gång runt 05.. Sen vaknade hon som vanligt ganska exakt 8 :) Då klev vi upp och fixade frukost! Jag var sviiintrtt när jag klev upp fast jag gick och la mej vid 12.. Skuuumt!

Vid 20 över 9 somnade hon om igen och då passade jag på att ge mat till Bobby och gå ut me han!.. Kom in och tog en macka då jag kände mej såå hungrig.. Sen slog jag igång tv:n och bara slökikade.. Nu vaknade visst Vanessa.. Ska plocka upp henne innan hon väcker Johan där inne :) Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback