Städ

Har städat heeela dagen känns det som.. Ändå är jag inte klar nånstans känns det som?! Städat nästan hela köket.. Mitt i allt ville Vanessa vara famnig så hann inte torka klart fläkten! Men har iaf dammsugit, plockat undan, diskat lite, satt ut nya "löparna" jag köpt till bordet.. Bara liiite kvar med andra ord! Började plocka i Vanessas rum.. Tanken är ju att hon ska få dom garderoberna där inne till sina kläder nu! Men jag kände direkt att när jag är ensam med Vanessa så fungerar det inte att fixa det!! Bli avbruten heela tiden och då tappar man som fokus på detman gör! Ska packa ner alla henne 62 & 68 kläder också, Dom åker ner i förrådet tillsammans med storlek 50 & 56 kläderna! 62 är det läänge sen hon hade men det har varit så gott om plats i garderoben så jag har inte orkat bära ner det :P Hur gör ni när erat barn växer ut en storkek?!?! Sätter ni i förrådet, säljer, skänker till ex röda korset, ger till en vän.. Jag känner att om man sparar allt så kommer man ju till slut bara ha massor med kläd-kartonger i förrådet :P Aja, får se hur jag gör med dom! Inga planer på fler barn just nu iaf så själv kommer jag då inte använda dom.. Städade hela toan! Den är fan äckligast att städa.. Fattar inte hur det kan bli dammigt där inne så fooort! Skönt iaf att man kan spola av det mesta med vattenslangen :) Sen plockade jag lite i vrdagsrummet.. Och nu för ett tag se vart det middagstid för Vanessa så var ju bara att avsluta städandet :) Nu ska jag försöka få hene att vila ett tag tror jag.. Kanske går ut me vagnen, Får helt enkelt se :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Typ ger till en vän? Nån i hakkas? Nää,men jag sparade ifall att de skulle bli fler barn...Även om de INTE kändes speciellt aktuellt när joline var liten:)Men nu är jag ju glad att jag gjorde de:)

2011-10-24 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback