Resa..

Känns som att vi varit på resande fot mycket... Nästan för mycket ;P

Har iaf packat ner det sista nu och nu sitter jag och inväntar Johans mamma! Vi åker med Johans biltill Kiruna eftersom vi har bilbarnstolen.. Plus att vi inte får plats i bara 1 bil på hemvägen :) Hon skulle plocka upp mej vid halv 10-10 och då brassar vi till Kiruna! Därifrån flyger vi till Arlanda.. Sen ska vi ta oss till hotellet fr lite omklädning och sen vidare på middag.. Tror borden var bokade till 17.30(?).. Sen ska vi kika på "Glada Huddik"...
Imrgon far vi till Västerås vart Johans storebror bor och där är vi till Söndag när vi åker hem igen.. Skönt att resa, Men allt blir ju 100 ggr jobbigare med småbarn känns det som! Lite bökigare att passa mat och sovtider när man är borta... Aja, det blir nog bra det här! Vanessa är ju oftast gladis så hoppas det håller i sej, fast hon har 3 tänder på väg ut ;P

Hon vaknade av min väckare imorse.. Det brukar hon inte göra! Kanske jag var ovanligt seg att stänga av den eller nå?!

Jag och Stina kikade en film.. Kommer inte ihåg va den hette.. Lite smårolig.. Men det bästa var ju iaf "It´s so fluffy, Im gonna diiiiiiiiie" :D Haha... sen igen "It´s so fluffy!" Lite smårolig film med söta karaktärer..

Aja, ska väl se å jag har med mej allt nu! Tror jag fick ner allt igårkväll.. Skönt att Stina var här så jag kunde packa ifred.. Hon fick sej en liten pik när Vanessa plaskade runt i vattenskålen igår ;P Men tror hon fattade att jag skämtade om den slackande barnvakten :D

Hörs nästa vecka gott folk! Over and out!...



Kommentarer
Postat av: Linda

Dumma mej har ni sett :) Despicable me på engelska, den är kul, jag gillar oxå hans minions bäst ^^

2011-10-20 @ 19:44:01
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback