Nuså..

Vaknat för typ 30 min sen.. Har get mat och varit ute med Bobby! Sköönt väder ute idag...

Idag får vi färdigtapetserat!!! *wiiiie* Dom satte bara upp fondväggen igår så idag har dom kvar den "lätta" biten.. Ingen mönsterpassning så borde ta fort! Hoppas jag iaf :P Johan ska på match och efter den slutat ska dom sätta igång.. Nu känns det verkligen inte som att jag har tid eller lust att fara bort i veckan ;P Aja, är ju ledig hela veckan efter det också så.. Hinner ju klart i hennes rum snaart iaf :) Inatt ska hon då iaf få sova där inne tror jag! Var liite bökigt att ha henne sovandes i vardagsrummet igår.. Fick sitta och prata med låga toner på kvällen ^^

Har tagit garderoben från hennes rum till vårat sovrum, Så hennes säng fck inte plats där inne nå mer :P Så inatt har hon sovit i sin säng i vardagsrummet! 

de första 4 nätterna vi prövade att bara lägga ner henne i sin säng för kvällen så gick det helt suveränt!! Men nu har hon tjorvat 2 nätter!! Blir gaaalen eftersom jag trodde det gick bra.. Igår på dagen när hon skulle vila somnade hon av sej själv i sängen när jag la ner henne! Men på kvällen låg hon och gapade och skrek!! Aja, vi försöker stenhårt med detta i fortsättningen eftersom det var grymt skönt de nätter de fungerade! Så får vi väl helt enkelt se hur det går...

Känner att jag har lite huvudvärk också... Jobbigt! Hatar att ha det.. Man blir som så slö i hela kroppen!

Igår sprang Vanessa i gåstolen mesta delen av dagen faktiskt.. Nu i all kaos vi har med tapetseringen så har vi saker överallt känns det som! Känns inte säkert att hon ska skutta omkring överallt då! Alla saker från hennes rum står i vardagsrummet + i våratsovrum.. Inge kul om hon skulle råka riva ner nåt på sej eller nå... Men hon verkar trivas bra i den! Springer omkring och kikar på allt :)

Börjar dra ihop sej för vår resa nu... Och ännu inte säkert vart vi ska ha Bobby! Känns lite jobbigt.. Han kan ju vara hos Linda, men känns som att hon har nog med sina egna 3 hundar.. Plus att jag inte vet hur väl domkommer komma överrens inomhus.. Aja, har vi inget annat val så får det bli så! Får väl skicka med våran bur så kan Bobby sova i den iaf.. Och fungerar det inte på dagarna så får hon väl separera dom på nå vis :) Är ju ändå bara 4 dagar det handlar om...

Nu ska jag passa på att käka lite frukost innan Johan drar iväg... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback