Måndag...

Jahapp, Så var det en ny vecka igen.. första morgonen jag skulle kliva upp med Vanessa på 2 veckor(!).. Eftersom hon sovit så bra på sistne så trodde jag hon skulle tjorva med mej ;P Hon somnade redan 21(!!) igår oc vaknade när Johan var på väg till jobbet just före 06.. Men då ville inte riktigt jag liv upp.. Gick till hennes säng och svepte om henne i filten, Då somnade hon om :) Så antar hon ville sova vidare hon med ;P Nästa gång jag vaknade av hennes pratande så kikade jag på klockan.. 10.20!! Herregud vad ungen sover :)

Pallrade mej fort upp och fixade mat och ny blöjjis.. Sen vid 12(?) gick jag, Vanssa & Stina på stan.. Först förbi Alla Tiders för en frukost/lunch och sen gick vi på Lindex, KappAhl och Kicks.. På Linex hittade jag en tröja och 3 pr byxor till Vanessa.. Och på KappAhl köpte jag en jacka åt mej själv! Kommer inte ihåg sist jag köpte en jacka :D Haha... Köpte en likadan som Stina så vi kommerse ut som Humle & Dumle om vi har dom samtidgt :P Jag kikade först på en likadan i svar, Men av dom fanns det bara kvar i L och XL.. :( Aja, kul med lite färg på ytterkläderna!

Sen gick vi in på Domus. EM och slutligen Gojjans innan vi drog oss hemåt igen.. Stina for hem vid 16 och då började jag plocka lite i kaoset här hemma! Saker öööööverallt som vanligt.. Nu är det ovanligt rörigt eftersomvi flyttade över allt från Vanessas rum till vårat sovrum när vi höll på å tapetsera! Hade velat få bort det mesta innan vi far på Torsdag.. Men får ju se vad om hinns med!

Fixade lite i Vanessas rum också.. Satte dit hennes lilla soffa och bord! :) Skitsöta.. Var lite fula fläckar på både bordet och soffan, Men det mesta gick bort när jag slipade det lite..

 

Aja, ska vara social med lillan nu.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt och fixa och göra fint åt dem små!;)

2011-10-17 @ 22:14:35
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback