Less...

Mitt öga (eller rättare sagt ögonlock) har varit svullet i 1 vecka nu!!!!! Gaaaaah, blr galen.. Undrar vad det är som gör det?!?! Har inget gammalt smink eller så... Första gången det blev så var väl typ i Juli eller nå.. Efter et har det kommit tillbaka titt som tätt! Inge roligt att inte kunna sminka sej dom perioderna det kommit! Går det inte bort snart går jag fan till läkaren eller nå.. Inte för att jag tror dom kan göra nåt åt ett svällt och torrt ögonlock men ;P (?)

Vaknat 20 över 8 efter en lite jobbig natt.. Vanessa har vaknat flera gånger sen jag gick och la mej och det tar på krafterna att kliva upp för att sen gå och sova igen.. Hon har tappat tutten och vill bara ha den tillbaka i munnen så somnar hon direkt om sen! Skum idé :P Är väl det som är nackdelen med "tuttbarn"...

Ska på fikadejt med Nina, Lina och Sara 10.30 så var väl ändå rätt okey att vakna tidigt så man hinner göra sej klar...Inte för att jag behöver sååå lång tid på mej på morgonen men.. Skönt att slippa stressa iaf!

Nu börjar den svåraste årstiden att ha barn.. (Enligt mej iaf).. ett enda stort projekt att gå utanför dörren! Hur mycket kläder behövs på Vanessa för att hon inte ska frysa!? Jag tänker så att jag hellre klär för mycket än för lite.. Satte henne i vagnen med underställ, overall och voxipåse.. Kan meddela att det var fööööör varmt för henne :P Så de senaste dagarna har jag bara haft understället, mössa, vantar och tossor.. det har fungerat alldeles utmärkt! Är hon i vagnen har hon ju voxipåsen också och den värmer ju nå kopiöst bra! När minusgraderna börjar öka på rejält så lär ju overallen vara ett måste, men nu blir det för hett för min lilla som svettas jättelätt!...

Aja, ska väl dra på mej lite kläder nu och sen svida om Vanessa från pyjamas till käder.. Hittade lite som jag glömt bort när jag rensade bland hennes kläder :) Johan ska gå med Bobby när han vaknar, Så det momentet slapp jag idag :D Kändes så bökigt att behöva börja gå ut me han när jag skulle iväg såå tidigt..

Aja, ska smita iväg från datan nu.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tvivlar på att du kommer att behöva overall i voksipåsen, det hade inte jag på Majsing i vintras å det var rejält kallt då. Fast min är kanske tjockare?



Har mitt barn sovit längre än ditt?? Kors i taket ^^

2011-10-27 @ 09:33:24
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: tessi

Jag är bäst i världen på att klä mina för mycket...Men fryser man jämt själv så känns de som att dom också gör de:)

2011-10-28 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback