Hmm..

Fan va jag är less på regnet!!! Hellre får det snöa än regna.. Man är ju helt dungsur när man kommer in.. Och Bobby är blöt ett gäng länge efter man kommit in med han!

Bjuder på 2 bilder från dagen.. Har redan satt dom på Facebook, Men för läsarna som inte är kompis med mej där kan det ju vara kul :P



 

Vanessa har sussat i närmare 1½ timme nu.. Jag tänkte först städa, men ville inte väcka henne! Så jag sminkade mej och donade på.. Var ut med Bobby igen osv! Hoppas hon vaknar snart eftersom hon ska äta 14.. Blir ett mål skjutet så påverkar ju det tyvärr alla målen under dagen! Ska iaf möta upp Stina vid 16 så ska vi gå ut och äta.. Aja, hade väl inget speciellt på hjärtat.. Skrev mest för att jag var uttråkad kanske ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback