..

Ja.. Vad ska man plita ner nu då i brist på annat att göra?.. skriver väl om dagen som gått... Var hemma till typ 14(?)... Gav mat till Vanessa och sen for vi till Sofi och hälsade på! Sååå söt liten en hon fått.. Vågade knappt hålla i lilla Saga när hon var så yttepytteliten! Tänk att Vanessa också har varit så liten! Eller inte riktigt lika liten men :P Hon såg ut som en liiten docka :) Tog med 2 påsar med kläder dit som Vanessa har vuxit ut (storlek 62 & 68).. Det verkade uppskattas :) Har kvar alla storlek 50 och 56 kläder i förrådet, dom ska vi ge till Johans kompis när deras bebis kommer :) Om det är en flicka dvs.. dom kanske inte vill ha massa rosa på en kille antar jag!.. Lite neutralt finns det men i överlag är nog de flesta i rosa! Satt där i närmare 2 timmar och sen knatade jag till mamma och bjöd in mej på middag! Tänkte först gå hem och micra mej lite ravioli.. Men kändes lika bra att knata till mamma när jag hade Vanessa i vagnen :) Där fick jag fläskfile och hasselbackspotatis och en god sås till! snacka skillnad :P Satt där till typ 18, Då började jag gå hem eftersom Vanessa vart så trött! Hon somnade i vagnen så jag gick hem och hämtade Bobby och gick ut på en promenad... Jätteskönt väder ute måste jag säga! Sen har jag bara suttit framför datan typ.. Kollat till mina bud på tradera, läst bloggar mm.. Vann gardinerna jag budat på! Yey :) Aja, ska kanske försöka väcka Vanessa nu.. Hon har sovit sen vi kom hem och det börjar ju vara ett tag nu :P Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback