Antibiotika..

Fick utskrivet en antibiotika kräm igår hos läkaren.. Ska sätta den 4-6 ggr dagligen i ögat + att jag ska smörja på ögonlocket 2 ggr åer dag! Så nu hoppas jag detta försvinner!!!! ska ju och jobba på måndag och vill inte komma dit å se ut så här :P Kunderna tror väl att jag är smittsam eller nå :D
Jahaa, nu vaknade visst Vanessa redan från sin vila.. Det var en jäkla taktikare :P Sovit typ 15 min :P Vanligtvis brukar den här vilan vara 1½-2 timmar :)  Låter henne ligga ett tag, kanske hon somnar om...
Igår efter jag varit hos läkaren gick jag förbi på Ankis, Sen på apoteket, Sen poå jobbet och sen knatade jag till mamma eftersom Vanessa var där! Tur att hon var ledig så jag slapp ta med Vanessa till vårdcentralen :) Åt middag där, Tacos! Sååå gott.. Fick träffa mammas nya kille och dotter också.. Riktigt trevliga :)
Idag ska Stina komma hit igen.. Yeey! Johan jobbar ända till 21.30 så det var skönt så man slipper sitta själv på eftermiddagen! Det är ju så trååk! Ska väl gå ut och äta middag när hon slutar jobbet och sen vet jag inte vad vi ska göra... Får väl se.. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, blev du bloggrapad på sista raderna eller? :oP

2011-10-29 @ 15:26:16
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Lotta

Tog bort det :P

2011-10-29 @ 15:31:17
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback