snabbis..

Har tid för en snabb update medan Vanessa sitter här nedanför och leker...
Gårdagen då.. Var och fikade (en macka) med Lina+Melker & Sara+Melvin.. Lika trevligt som alltid! :) Sen gick jag och Lina snabbt på stan och sen gick vi utanför Nina för att se om hon och Mario var ute och lekte.. Och det var dom :) Båda våra barn hade somnat i vagnen och var även dags för Mario att göra samma.. Vi gick och strosade och tog oss en fika på Oscar.. Sen vart det lite mer strosande på stan och sen vände jag min kos till Ankis för att köpa lite hundmat! Åsså var våran sort heelt slut!! typiskt när man har totalrensat fodertunnan :P Johan fick fara förbi på Granngården efter jobbet och där fanns den! Tuur :)
Stina K kom hit och hämtade tapetseringsbordet just efter jag kom hem.. Sen fick jag Fredde på kaffebesök :) Trevligt eftersom det var ett tag sen sist! Men det är ju det som är det sköna me folk man känner så väl.. Spelar ingen roll hur lång tid det gått emellan :)
Stina kom hit vid 16.. Vid 17 la jag Vanessa för en lur och då gick vi till mamma en snabbis, Sen vidare till thai för middag! Supergott.. Sen gickvi förbi Gojjan och kikade efter en film.. Fixade hem den och skulle kika, Men fy vilken dålig film! Hände typ ingenting i hela filmen.. Fyy! Länge sen jag sett en riktigt bra film!!! Tips mottages gärna..
aja, ska underhålla Vanessa nu... Tjing

Kommentarer
Postat av: tessi

De görs tyvärr inga bra filmer mer

2011-11-12 @ 11:51:55
Postat av: Anonym

Law abiding citizen. Men den har du nog sett för den är ju ett år eller två:) men riktigt bra tycker jag!

2011-11-12 @ 12:52:53
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback