Skrämmer...

Haha.. Skulle lägga ner Vanessa för en tupplur när jag skulle gå ut med Bobby! Sagt och gjort.. När jag kom tillbaka in kikade jag in i hennes rum och hon låg ner ännu.. Efter en stund gick jag och kikade igen och då stod hon upp i sängen! Då tänkte jag gå och plocka upp henne eftersom hon uppenbarligen inte var trött ännu! Men herregud så rädd hon blev när jag kom in!!! Hon var nog så uppe i det hon gjorde att hon inte alls såg eller hörde mej förrens jag var framme vid sängen.. stackars liten så rädd hon blev! Tittade på mej med stora ögon och började grina.. Lillan :(

får börja säga till när jag är på väg in dit eller nå :P
Idag är det farsdag.. Ska fara och fira min pappa vid 16 när Stina slutar.. Köper med lite fika och drar dit.. Sen ska vi till Johans föräldrar på middag efter det! Direkt Johan vaknar ska Vanessa få ge sin present till han :)
Nä, nu ska jag vara social med Vanessa istället för att sitta här.. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback