Shoppa..

Vaknade halv 9 idag... Typiskt när jag skulle få sova länge :P Aja, får väl ta det imorrn då! Vaknade och efter typ 10 minuter så vaknade Vanessa :) skönt att slippa vara ensam vaken iaf! Fixade gröt åt henne och sen busade vi på ett tag..

Johan vaknade just före 10 och då gick jag ut me Bobby! Herregud, han som inte alls brukar gilla snön är helt galen i den!! Släpper man han lös springer han rätt in i drivorna och hoppar omkring i mjuksnön.. Bättre det än förra året då han inte ens ville vara ute i snön! Kan ju ha nåt med graderna att göra också :) 4 grader ute idag och var ju rätt skönt!

Vid 11 for jag, Johan och Vanessa iväg på stan.. Först interflora sen for vi vidare till jysk! Där köpte jag 2 röda plädar.. Sen gick vi in på dollar! Handlade bl.a. 4 kuddar, "skydd till bordskanterna", och lite annat smått och gott :) sen gick jag in på Coop för att handla tvättmedel.. Gillar inte det där "spar-tvättmedlet" dom har på dollar.. Sen for vi hem, la Vanessa för en lur! Medan Johan stekte till lite lunch åt oss så packade jag upp alla kassar..

Nu sitter jag i tvättstugan! Har egentligen först tid klockan 14.. Så sitter här så ingen slänger ut mina kläder :D har grymt mycket tvätt så det hade förstört ganska mycket.. Såg att dom som tvättat före mej har kvar tvätt på linorna och i torktumlaren.. Hoppas dom är punktliga och hämtar det senast 14!!

Aja. Ska kila upp en sväng nu innan maskinerna är klara.. Var inte alltför kul att sitta här och stirra ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar inte heller dollars tvätt och sköljmedel! Fast minns faktiskt inte vad som var dåligt;) snart har ni kalas!!:)

2011-11-27 @ 22:29:02
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag använder alltid dollars tvättmedel, tycker det funkar kanon :)

2011-11-28 @ 08:56:53
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Anonym

Dom måste vara punktliga, men inte du? :P

2011-12-01 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback