Måndag..

Vaknade 8.57 imorse av att Vanessa levde om från sitt rum.. Hade ställt väckare på 9!! Inte så kul ;P Aja, klev upp och fixade mat till henne.. Sen ut med vovven! Stina sov här inatt så hon var också här.. Vid 10 började vi knata till Öppen Lek! Lugnt och skönt där idag.. Inte alls lika mycket folk som sist!

Sen gick vi och lunchade på Café Oscar.. Jag som ännu går på min diet åt kycklingsallad! Den är faktiskt riktigt god! Sen knatade vi runt lite.. Förbi pappa och beställde lite från Devall! Nu ska minsann jag också ha en onepiece :P inte att ha på stan eller jobbet direkt, men kan vara skönt hemma :)

Sen gick vi en snabbis på Domus och handlade och sen gick vi hem.. Ätit och sånt och nu för ett tag sen for Stina på möte med jobbet! Jag funderar på att gå till mamma eller nå.. Man har ju inte direkt den socialaste killen i stan ;P så kände för att komma ut ett tag.. Ska får se hur jag gör.. Ska umgås lite med Vanessa nu! Tjing


Kommentarer
Postat av: Linda L

Mamma har alltid gjort julkort på bamse,men nu i år ville hon även ha sina älskade barnbarn med på korten...

2011-11-28 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback