LCHF

Både jag och Johan började ju med LCHF förra veckan.. På 5 dagar gick jag ner nästan 4 kilo!!! Det var ju inte dåligt.. I helgen fuskade jag en dag och åt pommes till maten och popcorn på kvällen.. Och igår åt vi nybakta lussekatter.. Det kände jag att jag var värd :)

Ska nog fortsätta lite lätt på denna diet då den verkar fungera.. Hade varit roligt att må målet innan man slutar :)

Vaknat 10.20 imorse!!! Skönt som tusan :) vet inte hur länge Vanessa varit vaken då hon stod upp i sängen och surrade på när jag kom in i hennes rum! Liite jobbigt när hon inte skriker eller nåt när hon vaknar på morgonen.. Man vet ju inte riktigt hur länge hon varit vaken när hon inte säger till.. Aja, så länge hon är nöjd så bryr hon väl sej inte i att väcka nån annan ;P är väl ganska skönt. Men hade varit roligt att veta exakt när hon vaknar!

Nu ska jag fixa lite frukost till mej medan den lilla tar en snabb vila :) Hejs...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses! du måste ha extremt lätt att gå ner i vikt, 4 kilo på EN VECKA! Sjukt bra! :)

2011-11-30 @ 21:38:09
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback