Jaja..

Nu är jag less på mitt jäkla öga!!! Smort med antibiotika-cremen jag fick utskrivet i typ 2 veckor nu utan att det är bra! Visst, Det är 10 ggr bättre nu än när jag for in, Men är inte helt bra än.. Tar ju sån tiiiiiid!
Och mitt öra gör ont.. fick en tid klockan 16 idag till Vc men kände att jag inte kunde ta den eftersom Johan jobbar em och Stina skulle hem! Vill inte direkt sitta med Vanessa i famnen medan dom bedövar och skär ut den om dom måste det.. Nä, Väntar tills imorrn! Hoppas jag får en tid på morgonen...
Jaha, annars då?! Varit på Öppen Lek idag.. Rätt kul förutom att det nästan är för mycket folk :P Aja, alla barnen (de flesta iaf) var försiktiga och det hände inga olyckor vad jag såg iaf! Sen när vi var på väg hem så trillade Vanessa och vart helt upprörd.. stackars liten! aja, ingen skada skedd... Var där mellan typ 10-12.. Sen rullade jag och Stina mot stan.. Lunchade och strosade runt! Kom väl hem kring 14..
Efter det har jag inte gjort alltför mycket spännande så det orkar jag inte ens skriva om :) Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback