...

Kom på att jag har en egen blogg efter att ha läst massa andra bloggar nyss! :P

Var till läkaren igår.. 300:- fattigare men dom fick iaf ut ploppen jag haft i öronsnibben :) hade en infektion också så fick penicillin att äta i 5 dagar!

Ögat är inte bra ännu.. Suck! Kan visst ta flera månader innan det blir helt bra.. Kuuuuul!

Imorrn börjar jag och Johan vår diet! Nu ska extrakilorna bort ;P ska börja med LCHF.. Den funkade bra sist Johan körde med den..

Aja ska kika tv nu! Tjiiing...


Kommentarer
Postat av: lina

hej, jag är sämst på att kommentera, men det är för att jag alltid är på telen och det är så jobbigt då ;)

Men jag läser ju alltid dina inlägg! Hoppas vi kan dejta nästa vecka?!



KRAM

2011-11-23 @ 23:33:14
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback