Trötter...

Igår var en hemsk dag enligt mej.. Vanessa var tjurig mest hela dagen och eftersom Johan jobbar eftermiddag (14.30-00) så var jag själv med henne heela dagen! På kvällen var hon såå trött, Men vägrade sova.. När jag skulle ut me hundarna på kvällen så satte jag henne i vagnen.. Gick omkring typ 30 min utan att hon somnade! Gick tillbaka hem med hundarna och gick på Gojan och köpte en dricka! När jag kom ut därifrån somnade hon(!). Då kändes det liite knasigt att gå hem eftersom hon då säkert hade vaknat.. Ringde till Nina och frågade om hon ville med ut på en kvällspromenad, Men hon höll precis på å natta lilla Mario.. Aja, vi stod och surrade ett tag iaf eftersom hon kom ut på balkongen :) Medan vi stod där vaknade Vanessa igen.. Och hon var vaken hela vägen hem också! När klockan var typ 22 så försökte jag få henne att sova eftersom hon var såå grinig! Men det gick inte alls.. Gav upp och satte henne på golvet med lite leksaker och det dög faktiskt för damen att ligga där ett tag! Sköönt :) Tror hon somnade först vid 23...

Jag satt uppe och donade lite... När Johan kom hem från jobbet vid 00.20 så åt vi kvällsmat och sen hoppade jag i säng.. Var aningen trött när Vanessa bestämde sej för att vakna 20 i 3... Gick upp och böt blöja och försökte få henne att somna om! Ville inte ge mat ännu eftersom hon spydde upp ganska mycket mat igår efter hon ätit.. Men eftersom inget dög och hon var såå lessen gick jag och gjorde lite mat till henne! Hon åt upp allt och spydde ingenting!! *wiiie* Kanske hon är frisk nu då :D Hon somnade om strax efter 5 och vaknade igen just efter 10.. Då ville hon ha mat igen och det fick hon.. Och ingen spya då heller!! *YEY*

Nu ligger hon och sover.. Sovit typ 1½ timme! Så lite trött är hon allt ännu.. Men verkar ju vara på bättringsvägen nu iaf!! :D

Här är en bild på Johan och Jeppe, från i söndags när vi var hos mamma och åt...



Min lilla pyra var sååå trött i lördags när vi var inne på barn att hon sov sej igenom blodproven.. Vaknade till just när dom "tröck hålet" men somnade direkt om.. Staaackars liten :/





Skönt att det börjar bli bättre nu!! Idag har hon varit i princip som sej själv igen och det känns bra.. Skrattat, pratat och lekt hela morgonen :) Hoppas nu det fortsätter så..

Aja, ska kika vidare lite nu innan Stina kommer.. Tjings!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller också tummarna att hon blir frisk nu. Man får ju till och med ont i magen när andras barn är sjuk. Man är verkligen en Mamma nu;-)

2011-05-31 @ 17:35:40
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback