Tjohej

Tjabba!

Ska väl skriva lite om min dag hittills... Vaknade just före 9 av att dom ringde från jobbet! Fan att Johan jobbade idag :/ Aja, kommer väl fler gånger!! Johan har egentligen ledigvecka men han har jobbat extra igår och idag. Hade svårt att somna om och låg och vred på mej tills typ kvart över 9 när jag hörde att Vanessa började böka :) Klev upp och fixade mat till henne och sen tog jag det bara lugnt ett tag.. Gick ut me hundarna och åt frukost...

Gick iväg på stan med Linda just före 12.. Strosade runt lite! Hittade en fin tröja på Lindex som jag köpte :)



Kanske har den på dopet... Får se :) När vi hade strosat klart i "Norrskensgallerian" så stannade vi på Café Oscar för en fika.. Båda våra barn sov så gott i vagnarna och då måste man ju passa på :D Efter ett tag vaknade Vanessa och jag gick och ordnade hennes mat då det var matdags för henne... Hon åt inte ens hälften så spottade hon ut flaskan och ville inte alls ha nåt mer!! Jag vart helt chockad och sa "Så här lite har hon aldrig ätit".. Tog upp henne så hon stod mot mej och sa "Ska du inte äta mer"! Då fick jag en rap till svar och efter det kom det världens kaskadspya!!! Nu snackar vi exorcistenspya.. 2 ggr på rad rätt på mej!! Hela tröjan vart dyngsur och det hade även farit in i urringningen så bh:n och linnet var också helt nerspydda! Hennes sockar och byxor vart också blöta.. Eller ja, i princip hela hon... Mina byxor fick 2 stora fläckar.. Tur jag hade varit och shoppat just innan!! :) Smet in på toaletten och böt om och sen böt jag kläder på lilla damen också!

Var runt på stan och kikade på lite priser på doptårtor.. Tråkiga tårtor överallt förutom på Nyfiket! Men då var det väldigt sur och otrevlig personal där istället! Aja, blir nog därifrån vi tar... Ska fara in dit nån morgon och prata me bagarna eftersom dom som vi pratade med nu inte kunde svara på våra frågor :)

Kom hem och slängde direkt igång en tvättmaskin med de kräkiga kläderna! Hade nog luktat rejält om jag hade glömt dom i påsen :P Sen städade jag på toaletten.... Efter det ringde jag ännu en gång och felanmälde våran lägenhet! Han som jag pratat med en gång tidigare satt i nåt möte och fanns ingen annan jag kunde prata med så fick till svar att jag skulle ringa tillbaka imorrn.. Herregud, Jag har väntat 1 vecka sen jag ringde sist och felanmälde!! Hur länge ska detta ta?!?! Less på detta jävla sug i den här lägenheten...

Nä, Nu ska jag kika vidare ett tag..

Kommentarer
Postat av: Linda L

vilken läcker topp/tunika du har köpt..

Urk för spya,Tindra var oxå en spy råtta när hon var liten,inge kul alls....

2011-05-19 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback