Tjabba

Gomorgon!

Trött idag.. Som vaanligt! Fattar inte varför jag har börjat bli såå trött på morgonen när Vanessa vaknar!?! Förut studsade jag upp relativt fort, Men nu är jag läänge som en sengångare! Skumt.... Aja, hon sover ju bra nuförtiden så ska väl egentligen inte klaga! Men jag sover ju rätt många timmar på natten så borde känna mej piggare än vad jag gör när jag kliver upp... Nåja, jag orkar ju mej upp från sängen iaf :D Men imorse tänkt jag näästan knacka på dörren till Stina och säga "Jaha, Det var din tur att vara vaken me henne va?!" :D Haha.. Men nog hade hon säkert klivit upp, Inte för den skullen men :P

Gårdagen var lugn.. Var hemma och tog det lugnt och plockade lite till just före 16.. Då gick jag hem till mamma! Var där till typ 19(?).. Åt och sen satt vi bara och var sociala :) Gick förbi Statiol på hemvägen för att köpa lite läsk och godis till filmen vi skulle se! När vi kom hem till mej så satt vi först och degade lite, Sen duschade både jag och Stina.. Efter det gick jag ut med hundarna och Stina matade Vanessa! Sen slog vi igång filmen.. Helt ok rulle faktiskt! "The Babysitters" hette den...

Aja, Vanessa börjar bli lite lätt irriterad här breve mej så ska väl avsluta här :D Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback