Tidigt..

Vanessa vaknade redan 4.30 imorse.. *suck* La nyss ner henne i vaggan och jag hoppas, hoppas, hoppas att hon somnar där utan tjorv så jag också får soova lite mer! Hade varit skönt :)

Tänkte lägga ut massa bilder men var nå fel på blogg.se så det fungerade inte.. Så inte mitt fel denna gången ^^

Igår.. Hmm vad ska man skriva om den dagen då?!... Vaknade just efter 10.. Klev upp och gick ut me hundarna! Satt och chillade lite och gav sen lunch till Vanessa!.. Sen vid 11tiden for jag med mamma, Stina och Jesper till pappa! Skulle hjälpa han att bära och dona lite.. Vid typ 15.30 kom Johan och hämtade mej och vi for då till hans föräldrar för att äta.. Johan borde ha sagt att det var fler som skulle dit och äta för då hade jag velat fara hem först och piffa till mej lite :P Smink kvar sen dagen före, Fettigt hår, Spya över typ hela tröjan.... Hehe, En sunkdag helt enkelt! Aja, ingen som stirrade konstigt på mej så var nog bara jag som tyckte det kändes jobbigt...

Åt got mat och efterrätt där.. Stannade till typ 20.. Då for vi hem! Jag skuttade raka vägen in i duschen och just före 21 kom Stina tillbaka hit :D Hennes kille hade blivit utringd att jobba.. Vi kikade nån (asdålig) film och sen gick vi och la oss typ...

Aja, nu verkar det som att min lilla har somnat så jag ska också hoppa ner under täcket och göra samma! Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback