Städdag...

Har städat som en took idag! Skulle inte ens göra det eftersom det var såå fint väder, Men vart bara så :) Johan klev upp så tidigt (eller tidigt och tidigt, men tidigare än han brukar) så jag passade på att städa medan han var hemma! Dammsugit, skurat och vaskat i hallen och köket.. Gjorde ju samma i vardagsrummet i förrgår.. Så bara Vanessas rum, Sovrummet och datarummet kvar nu!! *Yeey*

Ska försöka hålla efter lite bättre nu efter jag städat, Är som så mycket lättare att hålla det snyggt då :) Och då tar det inte alls lika lång tid att städa.. Hade behövt putsa alla fönster också, Men det lämnar jag nog till Johan! Knäppte lite kort på de rummen jag städade idag...

Hallen (vy från när man kommer in genom ytterdörren)


Hallen (vy från vardagsrummet)



Köket (vy från hallen)



Köket...



Trivs sååå bra i den här lägenheten!! Nästan lika bra som min 1:a ;P Hehe, Nädå dom är fina på helt olika sätt! Men alla lägenheter har ju sin egen charm.. Det jag gillar bäst är nästan våran breda hall! Hade kunnat skippa dörren in till datarummet men.. Är väl ganska bekvämt att ha den där ibland!

Får se vad man ska göra ikväll.. Hade viljat ha en filmkompis så jag vågar se om det är nåt äckligt  film på tv ikväll :P Brukar ju iaf vara massa skräckisar på fredagen den 13:e! Annars ser jag nog nån av alla de filmer Johan laddat ner... Ska masa mej iväg på stan på ett tag.. Köpa lite popcorn och dricka :)

Fick min klänning jag beställt idag förresten.. Sååå fin :) Ska ha den på Ninas bröllop.. Nu hoppas jag bara att skorna jag beställt passar till!! *håller tummarna* Nä, Nu ska jag faktiskt snart ta och väcka Vanessa.. Hon har sovit typ 4 timmar nu!!! Har aldrig hänt på dagen.. Skuumt.. Blir ju tomt och ensamt utan henne vaken :P

Ska kamma mej och fixa mej klar sen väcker jag nog lillan och fixar mat till henne så drar vi på stan sen :) Trevlig helg på er allihop! Och jag är fortfarande irriterad över att ingen kommentererar :P Aja, Ser ju att alla läsare är kvar på statistiken, men ibland känns det som att man skriver för sej själv :D

Kommentarer
Postat av: Linda L

Jätte fint har ni de och mysigt..Hur går de med vanessas rum då?Hittat tapeter ännu?

2011-05-13 @ 19:14:02
Postat av: Johanna Boklöv

vilket fint köksbord ni har :) Sånt hade jag också kunnat tänka mig att ha men vi har ju så litet kök att de aldrig skulle få plats. men visst är de kul när man trivs? jag älskar också våran lägenhet=)

2011-05-14 @ 06:44:48
URL: http://blogg.johannaboklov.se
Postat av: Linda

Håller med, är trist att skriva när ingen kommenterar. Fast jag är dålig på att kommentera andras oxå ;)

2011-05-15 @ 10:31:39
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback