Snabbis...

Uppdaterar en snabbis när Johan städar undan i köket.. Ska laga mat på ett tag men jag vill inte stå i det kaos vi hade i köket :P

Vaknat 10 idag.. Fixade iordning oss (Stina har sovit här) och kikade lite tv.. Matade Vanessa och gossade med henne.. Mötte upp Nina och Sara utanför Nina och gick sedan till Café Oscar.. Där mötte vi upp Erica och sen kom även Lina! Väldigt trevligt med fikadejter enligt mitt tycke!...

Hela den här veckan har jag haft planer för iaf små delar av dagen.. Har blivit mycket utefika, Men är så skönt att slippa sitta hemma hela tiden :) Hade jag haft sällskap här hade jag ju inte behövt gå ut ;P Hehe, Nämen ibland är det skönt att sitta hemma med sällskap också :) Speciellt i sånt här pissväder som vi hade idag..

Orkar inte försöka skriva om hela min vecka då jag inte kommer ihåg vad jag har gjort vissa dagar.. Tänkte sätta in lite bilder men det får jag göra i nästa inlägg! :) Ska gå och laga lite mat nu medan pigan sover så sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback